onsdag 17 oktober 2007

weeeee

Nu har ja kommit hem från massa rus.. har vart vid tyska torget för att se om dom hade drop-in tid på zalong nivå, men d hade dom inte, så får klippa mig på fredag elle nått då.

Så ja åkte till Maxi istället å handla lite mat å så.. elle ja, blev ju mer ögonkräm, munskölj å såna saker.. Kaffet va slut me, så köpte de nya förpackningarna av gevalia.. 3 för 45:- va inte farligt.

Köpte ny Axe me.. den Touch är mumma den!
Många tycker väl att d e lite underligt me mans-dusch.. men vem bryr sig när d luktar gott?! Jag har även ikeas showergel som luktar apelsin, men att hälla lite Axe i badet tex, är underbart gott!
Prova den röda, Touch.. Schampo får man ju ha nått bättre för att inte få torrt å så, men duschtvål e väl skitsamma om man köper på annan avdelning..

Nu kan ja måla mina naglar igen.. nu när ja återigen slutat bita tack vare "Stop n’ Grow" så köpte fransk manikyr idag. Jag har ju sån tur me mina naglar me, för oavsett hur långa dom blir så e dom alltid fina å väldigt starka! Känner många som får tunna naglar oavsett. Mina går inte böja alls! Dom e superstarka!

Ska även prova den där Listerine, så man känner sig extra fräsh i käften :D å som ni ser på bilden så ska ja även prova den där Loréal RevitaLift.. har ju lite grann hängande ögonlock så denna krämen ska va väldigt bra för sånt å även ta bort ev rynker å sånt.. menar inte att ja e rädd för å bli gammal, men den stramar åt huden på nått sätt, å hängiga ögonlock å påsar under ögon ska tydligen försvinna.. Har inte så mkt men behövde en ny ögonkräm, så why not lixom :rolleyes:






Well… när ja handlat klart, så smög ja in på skoaffärn igen.. såg ett par stövlar innan ja handla, som ja tänkte prova. Köpte ju nu i somras, ett par höststövlar me klack.. jäääkligt nöjd me dom e ja, skitsnygga tycker ja. Men nu ville ja ha nån låg stövel så man kan variera efter tillfälle. Kan bli jobbigt att gå en hel dag på stan i klack tex.. De ja kikade på kosta 440:- bara, så inte så farligt.. Provade å ja har ju benvärmare på mig nu me, å det e ju en höststövel så bra å veta att man kan hålla sig varm i stöveln. Den har räfflat skaft, eller ja… å så en snörning i bak där upptill. Ja va nöjd me skon, så köpte faktiskt! :up:

Inga kommentarer: