fredag 22 augusti 2008

Torsdagen



Kalle Baah


Torsdag:

Kl 20 entrade 'Kalle Baah' scenen på Gamla Torget.
Wilmer var också med dit.
Det är ett vitt band som kör reggae musik alltså.
När jag var ihop med Robert så lyssnade vi på Kalle Baah endel,
så kul att se bandet live, för dom är ju bra!


Puss

När vi kom hem från stan så mumsades det pizza!


Föresten...
Killen som kollade på min lgh förut idag, han tog den direkt!
Så den tjej som skulle titta efter honom fick jag ställa in med,
för killen ska redan skriva kontrakt på måndag..
SKÖNT att slippa visa för fler och hålla på... samtal, visningar osv.

.

3 kommentarer:

Hemmet Är Min Borg sa...

har matte nåt gott kanske

Josefina sa...

Inget mer än min goa kärlek å ge ^_*

Hemmet Är Min Borg sa...

har killen vart stan o lyssnat på musik , va söt