onsdag 27 augusti 2008

Later on...

Kom precis in igen från att ha varit ute på långpromenad med Wilmer.
Duggade först men nu regnar det lite mer, så gick hemåt.


Förkyld vaknade jag me... hm.. kul? Not.
Typiskt då man byter årstid så drabbas jag så lätt jämt.
Vaknade väl i måndags eller vad det var, med ont i halsen och nu ihop med förkyldningen så är mandlarna svullna känner jag. Så allt hör ju samman. Trodde först att halsen var för att jag sjöng så väldigt till artisterna på Augustifestens dagar.

Ska försöka undvika att ta ipren och sånt mot förkyldning, huvudvärk, halsont och allt vad det kan vara. För det är ju bättre att låta det bryta ut och sen är man frisk, än att ta ner influensan så den är kvar längre men kanske då med mindre "besvär" under tiden.. Har inte tid att vara sjuk känner jag, så bättre att låta det bryta ut och ta det lugnt då. Wilmer ska ju kastreras på tisdag, jag har börjat tennis, Wilmer börjar på hundkurs igen, måndagen efter hans kastrering.....
så rullar på. Men ihop med Wilmers kastrering så ska jag coola ner hur som.


Sweet!
Seinfeld har börjat köras på 5an igen!
Det som är skönt med hösten, allt bra på tv kommer tillbaka.. på sommaren är det ju bara repriser och Visst, Seinfeld är med repriser, men är bra hur som..

Well... Snart läggdax här

Inga kommentarer: