lördag 30 augusti 2008

I've done that!



Var precis ute med Wilmer en sväng...


Vad härligt det ser ut när dom åker runt i sina jänkare och endast gatulampor lyser upp bilarna. Med skön 50-tals musik som får en att vilja dansa, strömmar ut över gatorna med glada hojtande röster.

Har inte varit med på crusing på två år nu och idag, precis som förra året, så tittade jag endast på en stund från gatan, men inget mer. Känns rätt så konstigt att titta på när man ju levt livet själv.

Ja många minnen bevarar jag!
Big Power Meet Västerås var ju ett av de bästa resorna jag gjort också!
När norska Roger ringde efter mig och bad mig komma för han sakna mig så väldigt. Och andra resor med Rebels Revenge och deras turné har ju vart underbar också.

Vilket gäng vi var under dessa år!
Bra sammanhållning, massa med kul och dans, musik, skoj skoj skoj!
Linedance, rock'n roll dans och raggarsväng med det "lurviga".
Jösses vad kul man haft!


Frisyren skulle fixas, västen skulle på, boots och rätta kläder...
Vi försökte hålla stereon uppdaterad med favorit låtarna från 50 - talet bl.a. På cruisingarna som vi åkte runt på i olika städer hela somrarna, där träffa man trevliga människor, dansade till liveband och parkerade bilen för att ställa sig utanför och dansa på parkeringen när man kände hur det började sprätta i benen av glädje!






Ja ibland kommer man nog alltid sakna vissa resor och minnen!


2 kommentarer:

Hemmet Är Min Borg sa...

ja du ,men ibland va de kul, hahahahah

Josefina sa...

Ja många bra minnen har vi..
Synd att alla drogs mot olika mål i slutet, men ändå bra minnen i bagaget har jag också