lördag 16 augusti 2008

Bara nyvaken?


Så fort jag vaknade så vill ju Wilmer ut..
Han väcker ju mig.


Men när jag kommer ut, så vet jag inte om jag bara är nyvaken, eller om världen är upp å ner . . . .






Vänder mig om och ser att min cykel är ju borta.. Vet inte om jag härom natten drömt om att ALLA cyklar vart borta .. eller om det har varit så på riktigt, men nu var andra cyklar där, och min borta.






Fortsatte promenaden med Wilmer, som ska rastas på Enebygatan, och vid trappan så får jag mitt svar!


Där nere ligger min cykel inkastad!




Får gå ut med Wilmer först och fixa med cykeln när jag lämnat in honom igen.. hmm


Nu vet jag varför Wilmer varnat mig för inkräktare på vårt revir i natt.. för då höll några på att busa med gårdens cyklar!





Tur att jag ställde in min grill i trappen igår då!

Kände att det är dags att ta in den, så inget händer och sen nu i natt, så kunde det ju hänt nått sabotage med den!

2 kommentarer:

Hemmet Är Min Borg sa...

vaaaaaa synd du inte gick upp o kolla hans varning

Josefina sa...

Han brukar skälla om nån går i trappen, eller går förbi utanför, och det var ju fredag, så ignorerade honom.