fredag 30 maj 2008

Lite på nålar...

Idag är det massa som händer igen, som ni kunnat läsa i detta tidigare inlägg.
Dagens program är ju diverse, men funderar på att gå fram lagom till dessa tre uppträdanden..


Kl. 17.30 Liverpool
Kl. 18.30 Rongedal artistframträdande
Kl. 19.30 Idol-Ola artistframträdande



Har precis duschat och gör mig lite lätt i ordning bara..
Ska ut med Wilmer en sväng nu,
och sen behöver jag få lite i magen innan jag går fram.
Struntade i att gå igår då bl.a Patrik Isaksson och Charlotte Perrelli uppträdde..
Men det gör faktiskt inget, dom kommer tillbaka och jag valde själv att skita i det hela.

Idag är det även Rix FM festival i Linköping, men dit ska jag inte..
Vore kul dock, men så blir det inte.
Annars är det ju bättre artister i Linköping, än de som kommer till Norrköping i augusti kan jag tycka, men what ever typ

:D p:

Nä, nu måste vi ut här..
man sitter lite på nålar eftersom han behöver kissa snart.
Ciao!

Inga kommentarer: