lördag 31 maj 2008

Bört me kocklera!



Ger mig an på Olivers tover i pälsen. Sen jag fick hem Wilmer så har det varit svårt att ha hand om just toverna, eftersom Wilmer är valp och behövde bli rumsren, med nattrastningar och sådant som fick mig att vingla runt som en zombie första tiden :D



Så nu äntligen är det lättare att ta hand om Oliver också! Ville ju heller inte kasta mig in på hans päls då det just kommit in en valp i HANS hem, som han ju vart herren i, sen 5 år nu. Så dom har fått bekanta sig i sin takt och bli bekväma med situationen lixom.



Sen ska han badas när han är färdig borstad! Men inte idag då, utan jag tar lite då och då, för att katten ska trivas och det inte blir för mkt på en gång.

Händer mkt i stan ikväll med har jag hört!
Mkt fest, raggarbil och skoj på flera håll.
Jag gick aldrig fram på stan idag, tog hand om Wilmer istället.

Inga kommentarer: