onsdag 21 maj 2008

3 höl i vägga



Föresten, när vi kom hem i eftermiddas efter vår lite promenad och stund på gräsplätten, så hade tele2 varit här och bytt tv-jack hos mig såg jag :happy: jääy!


Så då kunde jag pussla ihop tvn med det andra igen och äntligen kunde jag ha igång tvn för första gången idag. Skönt att den är på då Wilmer sover och jag har en fri stund lixom.





Nu kommer väl själva tele2 grejset igång om 3 veckor eller vad det nu var. Det var en tjej här för någon dag sen bara, ifrån tele2. Hon ringde på dörren och skulle teckna ett avtal, inför att kåken nu blir tele2 hus snart. Hon kom in och satte sig i köket, jag åt nudlar samtidigt....

och naturligtvis så var det dags för Wilmers rastning, så han var ju galen och skällde, ryckte i benen och sånt när vi satt där vid köksbordet. Jag skulle försöka lyssna på vad hon sa till mig, och samtidigt hoppas på att han inte gjorde sina behov på golvet framför oss. Han meddelade ju tydligt att han måste ut NU! ..och rastar jag inte direkt så brukar han sätta sig på golvet ganska snart efter.







Det hade ju vart lite lätt pinsamt eller lustigt typ..
Han slet ju lite i henne med, vilket var lite skum situation typ :D p:

Inga kommentarer: