måndag 28 april 2008

Kurr i magen!

Weeeeeeeeeeeeeeeeeee

Det är nu min vovve då! :D p: Hanen på bilden i inlägget nedan asså!
Ska fixa handpenningen på honom och sen även fixa ett mer bestämt datum att hämta honom på. När som helst är ju okej, så nu ska vi bara se till att båda kan också.

Härnösand finns han i, så blir en resa på ca 5.30 timmar enligt eniro. Blir att lägga sig tidigt den dagen och sen gå upp väldigt tidigt istället, för att resa. :happy: :rolleyes:

Skönt att ha beskedet att han är min, så nu försvinner annonserna på honom och jag kan slappna av i vetskap av att han är min. Nu väntar ju bara när vi ska träffas, så mkt att se fram emot! :lol:
känns kanonbra!


Nu ska jag sova! Håller på å bli hungrig dessutom p:
Tvätten är på tork och sängen väntar!
Skriver mer om vovven framöver, nu blir det sängen som är nästa kapitel, kraaaam!!!


:heart: In my dreams of Sheltie :heart:


Inga kommentarer: