fredag 25 april 2008

Dagdrömmar...





Vore en dröm att åka ner till Atlanta, Georgia!


Verkar helt underbart att vara där och t.o.m att flytta dit, det skulle jag en dag kunna tänka mig. Typ jobba där och bo där i några år eller så. Skulle jag resan dit över en vecka med flyg och hotell så skulle det kosta:


Paketpris (flyg + hotell):
Pris/vuxen: 9 668 SEK
Totalt: 9 668 SEK




Drömma kan man...
Vad skulle jag kunna jobba med om jag skulle söka dit tex? Djur vore kul och det finns ju en djurpark där.. Man kanske som svensk passar bra att jobba på nått ställe där dom söker både svensktalande och amerikansktalandet, vet inte exakt vad, men som tex svenska ambassaden där eller nått..



Älskar ju både språk och att resa!
Om inte annat kan en resa dit vara värd något.






Inga kommentarer: