lördag 29 mars 2008

Vårrensning!



Dagen har gått ut på att rensa i garderoben som är i köket..
Där har ja haft min källarförvaring eftersom jag fick avvakta med att bära upp
allt på vinden då jag flyttade hit och ändå inte visste exakt vilket vindsförråd som var mitt..

Allt från garderoben togs ut och vissa saker kastades ännu en gång
(total rensade både källare och hela hemmet innan min flytt)..
Mkt fick lämnas av på tippen och alla lådor bar Arne upp
på vinden medan jag röjde i röran här i lägenheten..




Känner för att få vårkänsla i mitt hem! Halvera all inredning
och ha mer tomma ytor, mer blommor, måla om alla väggar, skaffa ljusa
textiler och istället ta fram all mörk inredning till hösten igen.

I garderoben i köket, där kommer jag framöver ha katten utrymme
så jag slipper ha lådan i walk-in-closet i hallen.
Inte kul att trampa i kattsand när man ska hämta lite kläder..

Ska organisera om de flesta utrymmen mer också, för att få bättre
plats med all min förvaring. Rörigt som det är i dagsläge känner jag.
Vi är inte klara med det vi påbörjat men massor har vi verkligen gjort.


TACK.. Arne för all hjälp idag!!!



God natt till er Alla, å glöm nu inte att vi ska ändra alla klockor till sommartid nu i natt..

:heart: kryss å kräm :heart:

Inga kommentarer: