torsdag 14 februari 2008

Alla hjärtans dag!

Idag är det en röd dag.. men inte helgdag, utan kärlekens röda dag.
Har skickat mms till mina närmaste

flirt

Nu ser jag lite på Ellen Degeneres på 5an. Har tennis idag me, men får se hur jag tar mig iväg eller inte. Mitt lilla hjärta Oliver, leker massa här nu.. ska väl ta mig iväg här sen å köpa nån kattleksak. Nått måste han väl ha på Alla hjärtans dag :D

Det är en mycket solig och skön vårdag idag också!
Ska ta mig in i duschen här snart me, så är det gjort iallafall.
Då är ja ju redo för vad som helst sen typ.
Nästa vecka är det sportlov.. tydligen vecka 8 numera. När jag va liten å gick i skolan så brukade sportlovet vara vecka 7, men är ju samtidigt olika överallt.

Ska väl sätta igång lite här nu.
Men önskar alla en trevlig Alla hjärtans dag!

:happy:

Inga kommentarer: