fredag 7 december 2007

Kommer Kulan med storken, eller med Tomten?

Jaa.. nu är 'Kulan' försenad!
Skulle blitt född vid gränsen på skorpion - skytt,
alltså i slutet på november, men ännu ser vi ingen Kulan.. :eyes:

Ska bli mkt spännande att se om jag får rätt i det jag känt!
Jag har ju från flera håll fått höra att ja måste lita på min starka intuition och att jag har väldigt starkt som kan få mig gå långt... Skeptisk är jag ju, även om jag VET vad jag kan känna å uppleva :ko:


Jag har inte känt efter angående Kulan..
men en stark känsla har ett tag kommit över mig,
att det blir en pojk och att han föds på nattetid,
eller att vattnet går på natt.. ja kopplat med natt på något sätt.

Ingen av oss vet ju ännu om könet på barnet,
å jag har inte träffat min moster under graviditeten, så kan inte avgöra om nått mer än att lita på det jag här i Norrköping får till mig. Så blir mkt spännande å se om jag kan lita på det jag får in, eller inte.. ..

bug

Återstår att se...
Pojk? Nattfödsel?

penguin

Inga kommentarer: