fredag 7 september 2007

Tell me a joke, and make me smile

Now Playing: The Ark - Absolutely no decorum


Hemsidan krasha för en stund igår.... f** höll på å få hjärtattack elle nått...............

Skulle pilla lite me html koder, å hitta sen inte tillbaka till min vanliga kod,
så att sidan skulle vara fungerbar igen.. "Nu får ja börja om från början" tänkte jag..

Jä jä....
Nu funkar den igen.. hitta tillbaka efter många om å men. Fick improvisera..
Har även grejat me hemsidan innan förstasidan krasha.. lagt upp musikspelare bl.a
Även här i bloggen hör ni nu en musikspelare, som automatiskt går igång..
Stäng av den om ni inte vill ha den på!

Annars spelare den upp ett flertal låtar, eftersom det är en spellista.
Fixade "besökskartor" till hemsan me.. det är alltså så man kan se från vilka städer + länder som ens besökare på sin sida är ifrån.. kul å se vilka som dras till sin sida ju.
Får ha lite mer på engelska, för ja har ju inte BARA svenska besökare.

Jag har även lagt in min personliga MYSPACE, i ett hörne här på min hemsa..
Direktlänken, ser ni här nedan.........

http://druttizen.tripod.com/id26.html




Igår hade jag en tvättdag bara.... så för övrigt rätt soft..
Det var hemsidan ja pillade me en del då..



Till höger ser min min tvättkorg då, den som undrar......
Ville (som vanligt) ha något som ingen annan har, så denna spindeln köpte jag på barnavdelningen på ikea faktiskt..



Köpte häromdan ett nytt sköljmedel...
ja brukar ju köpa olika varje gång ja handlar i princip..
kul å prova nytt ju..

Har väl haft denna sorten förut me, men måste ändå nämna att denna e jäkligt god!




Luktar fräsht och rent länge! Den luktar lite man också...
Nydushad man! Inte fel! hehe


Nämen, prova denna vettja!

1 kommentar:

Anonym sa...

ja den luktar såååååååååå gott ,