söndag 30 september 2007

*ASG*

Jaa... asgarv kan man lugnt säga ja.. hahahaha! Har vart en riktigt INTRESSANT helg hahaha!

Lägger in foton från mobilen till datorn nu, men den tappar ju kontakten hela tiden *suck*
Så kommer att berätta lite mer imorn... astrött idag är jag me.


Arne kom ju på onsdag kväll och åkte nu söndag kväll vid typ 21 nu på kvällen..
Har vart skönt å kunna göra lite saker som man inte gärna gör ensam typ. Typ gå ut å ta nån öl, eller fika osv osv......


hahahahaha
Ja intressant är rätt ord på helgen..
men har vart mkt skratt å kul, så inget negativt så, men intressant som sagt hahaha!


Vi har nog träffat alla olika typer av människor som finns. Allt från hippies till ufon och så en släng av "Di Leva" och sen artister som Martin Stenmarck. Så väääldigt svängig folk atmosfär denna helgen hahaha. Man hamnade i ett annat årtal på nått sätt.. i en annan värld.

Ska väl försöka få in de allra sista fotona i datorn nu, så ja kommer i säng nån gång..
Känner verkligen hur tröttheten kryper på axlarna å omfamnar mig.
Så jag skriver mer blogg om detta imorn, å då har jag väl lite foton att lägga ut me.
Har italienska imorn kväll, så ska sova ut först, och sen fixa min läxa.

Buonanotte

Inga kommentarer: