fredag 22 juni 2007

MEEEEEN VA ROLIGT!!!! ^_*

Now Playing: Pink - Family portrait

Men va HÖÖÖNT!

Nu har ja bytt tebax till min underbara trådlösa datamus igen Innocent Den fule me sladd å kula under, den höll ja nästan på å kasta i vägga, hehe ...Skiten levde ju sitt egna lilla liv ju Surprised Pilen gick ju ente nött dit en ville ju..... MYYYYYYYYYYCKE bättre å ha denna opiska saken istället Cool

Jaha ja... GLAAA MIDSOMMAR på er alla! Nu äju klocka etter tolv. Kl 15 nu i eftermidda, ska vi käka lite midsommarmat hos modera mi.. å sen lite senare så grillar vi på min mormors inglasade veranda, å knäcker nån öl eller två.. Tongue out

Har skrivit runt lite till Norrköpingsbor me... för å få höra va för uteställen som rekommenderas osv ..För när ja flyttat så bör ja ju komma ut på sociala ställen så man lär känna lite folk. Det va en kille i min ålder som erbjöd sig att visa runt å så.. han studerade visst i götet en gång å vet hur det e å va ny i en okänd stad, så det va ju schysst av honom tycker ja Laughing

Även en tjej som lämnat ut telenr å grejer, å en annan tjej som ja har lite kontakt me också... så det löser sig nog snart detta! Känner man EN så känner man fler efter ett tag, så e det ju Cool


Th
at's it for this time folks! Howdy Fellas!

(>¤<)
( o )
==(,,)=(,,)==

pssst!

Ska jag berätta en hemlighet?? ....... Tomten är verkligen din pappa, tro mig!

1 kommentar:

Tiggir sa...

NNNEEEJJJ Det är inte sant är tomten verkligen min pappa?? Men vänta lite nu!! Hum..MIN PAPPA ÄR TOMTEN=) Men vad roligt=)