lördag 16 juni 2007

Frustrated!

Now Playing: nrj.no (norsk radio)

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHH Yell

Känner för å skriiiiiiiiiiiiika högt ut, allt va ja kan!!

Yell

Känns som ja bär på ilska å frustration... skulle kunna slå på en boxar säck tills jag ser blodet rinna längs mina fingrar.... Sätta mig på ett tåg å dra dit det för mig.. Skita i alla ja nånsin känt å bara draaaaa!!
Ingen förstår å ingen lyssnar... Känner inte längre förtroende för nån...

Skulle kunna säga upp min lägenhet å så dra utomlands... sen kämpa som fan för att allt ska lösa sig, å bara börja om! Inte mer återvända till Sverige..
Har redan tittat lite in på detta faktiskt! Ingen som vet, men dyker d opp nått så tvekar ja inte på å sälja mina saker å åka iväg.. eller åtminstone hyra ett förråd nånstans där ja kan ha kvar lite av mina saker, som ja senare kan komma å hämta..

Det va nära ja dog helt som spädbarn, å ibland önskar ja verkligen att det va så me... för ett så här förbannat jäkla ensamt å värdelöst liv e väl inte värt å uppleva!!


So long suckersssssss ......................

Inga kommentarer: