söndag 21 augusti 2022

💜 Augustifesten

Vi lovades regn, men fick istÀllet en vecka med varma soliga dagar.
Perfekt för en stadsfest som denna. Uteserveringar, artister, knallemarknad, internationell
food market, utomhusbio, livescener, trevligt sÀllskap och allmÀnt glad stÀmning över staden.
Alla man mött har varit sÄ himla trevliga överallt. KvÀllarna underbart varma.
.
Dessa foton fĂ„r sammanfatta dagarna ☀️☀️☀️
.
.
Det har varit sÄ sjukt trevlig vecka detta. BÀsta Augustifesten pÄ lÀnge.
Delvis pga att sjÀlva festivalen faktiskt blivit bÀttre, men ocksÄ för att jag hade trevligt
sÀllskap, samt faktiskt la undan pengar sÄ jag kan delta mer och unna mig.
Det gör trots allt sÄ himla mycket bara det. Att inte bara iaktta, utan Àven kunna delta.
.
Jag har testat olika donuts, Àtit olika matrÀtter och riktigt njutit Ät hur god maten faktiskt var.
Jag har unnat mig öl pÄ olika uteserveringar. VÀdret och sÀllskapet.
En riktigt bra och minnesvÀrd vecka helt enkelt. Jag lÀngtar redan till nÀsta Ärs Augustifest!

Inga kommentarer: