torsdag 29 december 2011

Happy as can be


Hej mina små hjärtan till läsare 
Hoppas ni alla mår bra och har haft en underbar jul.

Handen är fortfarande envis. Har som sagt nån inflammation i den. 
Överbelastade rejält vid resan hit. Men jag kämpar på. Har ju en frisk hand också.
Btw.. Har provat mina nyinköpta skönhets produkter, 
som jag nämnde i förra inlägget. Kommer som sagt ett Eget inlägg framöver. 
Men kan iallafall nämna att jag är Helnöjd - Happy as can be!




Igår eftermiddag möblerade vi här hemma hos mamma.
Vi flyttade runt sofforna och lite annat här i vardagsrummet.
Här ser ni lite små detaljer av hur det blev och hur vi sitter och myser just nu.
Veldig Koselig, som man hade sagt på norsk.
Julen är över, men vi äter fortfarande på vårt julgodis, 
även om vi inte köpt hem så mkt i år.
Men det är bara för man tar några stycken i taget och sen lägger undan.
Kan vara mysigt att ta till kaffet eller julmust på kvällen, framför tvn tex.
Igår kväll tittade vi på 'Grabben i graven bredvid'.
En film man sett typ tusen gånger, men ändå så gillar man att se den igen.
Den har bra story och bra budskap.
Jag har ju Mikael Nyqvist som en av mina svenska favorit skådisar också.


Herregud, det är Nyår i helgen! Det går himla fort framåt nu!
Hoppas det går bra med Wilmer och nyårssmällarna. Han är ju Terrified!
Känner hur många som helst i familj och bland vänner som fyller år...
Syrran fyller 30 år den 1 januari. Pappa fyller år den 6 januari. 
Jag hinner iallafall med att fira de båda innan jag reser hem till Norrköping.

Inga kommentarer: