fredag 1 januari 2010

♥ Grått nytt hår ♥

.


Le mot omvärlden, ÄVEN om den inte ler tillbaka!
Klagar andra omkring dig, så visa istället hur bra Du mår!
Älska det du ser i spegeln... det är ju grunden till att kunna älska andra!
Krånglar dagen, så skratta och säg "så tokigt det kan bli"..
Är du negativ och klagar på Andra?? 
Fundera på vad Du själv gör som är så mkt bättre!
 
Jag är personligen väldigt beroende av glad och positiv omgivning.
Bekanta intresserar mig faktiskt inte och de få vänner jag har,
lägger jag istället ner mitt djupa inre på.


Vill önskar er alla ett Gott Nytt år!
 
Stay positive and happy!
Tänk på.... att inget kan faktiskt bli annat än det DU gör det till!


6 kommentarer:

Anja sa...

HAPPY NEW YEAR !!!

Hemmet Är Min Borg sa...

det var verkligen bra skrivet ,för vad det stämmer ,helt rätt
kram

Hemmet Är Min Borg sa...

jag kopierade de du skrev lite där och la in på facebook om det var ok
kram

Josefina sa...

Mamma:
Ja gör så du =P Kramiz

Lilliss sa...

tack det samma gumman!

pöss

Tiggir sa...

det samma gumman=)