onsdag 9 november 2022

Lashlift

.
💜 Nu ska jag Ă€ntligen visa er vad jag gjorde i fredags.
Det Àr sÄ hÀr, att mina ögonfransar Àr naturligt lÄnga och fylliga, men dom pekar nerÄt.
Dom Àr dessutom svÄra att böja och jag mÄste hÄlla lÀnge för att böjen ska stanna böjd.
Speciellt denna Ärstid. Mascara hamnar pÄ huden under dagen, gillar inte regn och
Ja, jag Àr helt enkelt trött pÄ all onödig tid detta tar pÄ morgonen.
SĂ„ jag gjorde Lashlift pĂ„ mig sjĂ€lv 😍
.
Först böjde jag fransarna, alltsĂ„ mina helt naturliga fransar. LĂ€t dom vila under helgen,
för att sedan fĂ€rga dom svarta. Det var lite bökigt pĂ„ första ögat,
men jÀklar vad nöjd jag Àr! Det har snart gÄtt en vecka och jag kan hÀrmed intyga
att jag inte lĂ€ngre behöver mascara alls, vilken befrielse 💜💗
Psst... HĂ€ng med i processen ovan,
SlĂ„ gĂ€rna pĂ„ ljudet och se HELA resultatet i slutet pĂ„ videon
📾

Inga kommentarer: