söndag 25 september 2022

1 steg fram och 20 bak


đŸš¶‍♀️ PĂ„ vĂ€g in mot nya vĂ€gar, okĂ€nd mark.
Förhoppning om en bÀttre framtid. Hoppet om att det kan vara min tur att fÄ leva.
Det dÀr efterlÀngtade steget att gÄ ifrÄn att överleva, till att Leva.
Den dĂ€r hjĂ€lpen jag sĂ„ lĂ€nge bett om. Senaste veckan har dock varit tuff…
Denna eviga vĂ€ntan man aldrig kan pĂ„verka. Detta stĂ€ndiga 1 steg fram och 20 steg bak.…..

Men snart intar vi en ny vecka och jag gör mitt bÀsta för att stanna pÄ banan av mitt mÄl.
Inte lÄta hinder och annat rubba mig för hÄrt. Försöker vÀl rent av stÄ stadigt i stormen.
Dansa i regnet osv. 💃  Först ska jag bara lĂ€gga denna skitvecka bakom mig. . . .
.
#rehabiliteringtillbaka #ensamstark #nÀrsamhÀlletmotarbetar #traumabearbetning #vÄldsutsatt #bristanderesurser #ensamhet #mentalillness
#depression #ptsd #anxiety #kampenmotpsykiskohÀlsa #utbrÀndhetssyndrom #denosynligasjukdomen

Inga kommentarer: