söndag 7 augusti 2022

Virus

.
Har de två senaste veckorna kurerat mig från influensa och alla
symptom det innebär. Det där när man vill lägga sig tidigt för man känner av för mycket
hur värktabletterna går ur kroppen och man därav börjar må sämre igen..
Då är det bättre att sova bort det är att ta nya tabletter liksom.

Blev lite chockad när jag blev sjuk eftersom jag inte hade varit bland folk.
Måste helt enkelt fått smittan när jag handlade mat, även om jag gick för mig själv även där.
Nå ja, bara bli frisk fort så man hinner njuta av sommaren också.
Jag går promenader ibland (för mig själv så man inte smittar). Vill ju vara i solen liksom,
men har förstått att jag behöver hålla mig inne för aktivitet försämrar.

Ja det kom ju som ett brev på posten för 2v sedan, jag som aldrig blir sjuk.
Men oavsett vad det är för virus, om det är corona kanske, så måste jag leva så utifall att.
Iallafall skönt att jag hade lite behövlig meds kvar ifrån USA 😁 
Nu ska jag hålla mig hemma och krya på mig på allvar! Vill hinna bli frisk i tid.

Inga kommentarer: