onsdag 12 januari 2022

Hemresan

.
🚆 Fyra tunga vĂ€skor, flertal byten, ryggskott och snö.
Blandade kÀnslor att komma hem söndagkvÀll.. Inte för att det svartnade och jag
kollapsade lite farligt med den största resvÀskan i sista trappen nÀr energin
bara inte fanns mer, utan för att jag möter ett aningen kaos innanför dörren nĂ€r
jag behöver Ă„terhĂ€mtning som mest. Ja ni ser ju videon ovan...

Efter felanmÀlan, samtal med jouren, vÀxeln
och hantverkaren, konstateras genom telefon först igĂ„r att jag kan lĂ„ta det vara
till ny toastol kommer, som blir .Förhoppningsvisdenna veckan.
SÄ jag fortsÀtter helt enkelt att leva campingliv i mitt egna hem tills vidare.
Blir iallafall en vecka till i detta galenskap, for sure.
Hoppas det gĂ„r bĂ€ttre den dag det Ă€r dags att riva kakelvĂ€ggarna. NĂ€r det nu kan tĂ€nkas bli.. 
#renoveringpÄgÄr

Inga kommentarer: