söndag 20 januari 2019

Braskamin Mys ♥

Jag har ju varit bortrest mestadels dessa veckor, men väl hemma så pysslar jag.
Mina julklappar och senaste inköp har börjat ta plats här hemma.
Sovrummet har blivit mörkblått med fejkpäls och inslag av natur, men än är det inte klart.
Även min nya sammetssoffa har börjat få dekoration passande vintertid.
.
.
För min julklappspeng från mormor och morfar slog jag till på en björnpläd.
Newport hade halva priset på denna Aspen brown bear som är fejk och tillverkad i riktigt hög kvalitet.
Den blir perfekt till att pryda soffan och gosa in sig i denna kyliga vinterårstid.
Det tar ju alltid lite tid innan man helt får ordning på ett hem med helt nya möbler och stil,
men successivt börjar jag alltmer få en vision om hur jag önskar att ha det.
Nu kör vi vintermys med blått och fluffigt. Lyfta känslan av att sitta framför en braskamin ♥
- Se julklapparna här!

Inga kommentarer: