fredag 28 september 2018

Pysselmani ♥

Min nya soffa är monterad och står på plats i vardagsrummet.
Men detta innebär också att jag behöver ändra om lite allmänt i rummet för att få till det.
Så idag denna regniga torsdag styrde jag bilen till Ikea för lite shopping ♥
.
.
Idag har Ivar har flyttat hem till mig. Jag köpte två av dessa furuskåp med 30 djup
som kommer stå på ben, alternativt hängas upp på väggen under tvn.
Jag blandade faktiskt ihop Ikeas svartbets med Hedmans mörk ek och betsade bara ett lager för
att behålla strukturen i träet. Inne i skåpet borras ett hål där sladdar kommer igenom.
Allt för att router, tv-box och elkablar ska gömmas undan inne i skåpen.
.
En helkväll på Ikea var rätt mysigt och jag fick med mig en hel del i kundvagnen.
Med en maffig soffa mitt emot så behöver man inreda därefter. Det kommer bli snyggt detta!
Mitt hem får sig ett rejält upplyft denna höst. Ska visa er resultat givetvis ♥
Se mer - Hemma hos Mig

Inga kommentarer: