onsdag 31 maj 2017

Inside 'n Out

Jag hade en dag över till att göra ingenting. Iallafall inga måsten.
Så det blev en heldag här hemma där tankarna fått sväva fritt och inta idérika former.
Det blev även ett storryck i min annars så kaosartade walk-in-closet.
Ni vet då det blir tidsbrist och man lägger ifrån sig saker på första lediga plats.
.
.
Ja det har varit fullständigt belamrat här inne, både högt och lågt.
Så nu känns det verkligen skönt att slippa flytta runt lösa ting för att komma fram.
En pappkasse som stått där på golvet länge var ju inte ens min.
En hel del fick åka ner i källarförrådet och en hel del annat hamnade i soprummet.
Det är rensat, städat och vädrat. Luftigt på utrymme och fri rörlighet.
Det sägs att du kan titta på någons hem för att se hur den Mår.
Jag gillar att ha det lättsamt och balanserat, precis som min insidan känns ♥

Inga kommentarer: