onsdag 15 mars 2017

Those moments ♥

Vitlöksbröd och soppa. Så himla gott efter en lång och kall cykeldag ♥
Hacka, koka och njut liksom. Ja så här trevligt hade jag det igår kväll. Sååå Gott!
Unnade mig mer egentid, men kände för att röra på mig lite.
Med pokémon i handen tog jag mig söder ut och hamnade lite här och där.
Från Klingsbergsparken, till skogen, till Vilbergen osv. Spontana delmål liksom.
När kvällen närmar sig smyger temperaturerna ner, så soppan satt fint!
.
.
.
.
Redan förra veckan fick vi se ett klipp på en östgöte i Norge.
För er som har lyckats missa detta. Detta klippet är .Fullständigt Underbart!!
Mannen är från Åtvidaberg och missuppfattar norska skyltar..

Idag vakna jag upp tidigt till ännu en solig dag, fast varmare.
Bättre väder idag faktiskt. Funderar på att göra en sådan cykelutflykt idag igen.
Sätter inga direkta planer idag heller, utan mest bara njuta ♥
Känns väl som ett härligt energipåslag inför fredagens jobbmöte med konsult.

Inga kommentarer: