tisdag 29 december 2015

Beauty ♥

.
.
Idag gav jag mig an att locka håret för Andra gången.
Mitt hår som är både ofärgat och tjockt, tog mig knappt en halvtimma.
Jag har inte haft i någon produkt efteråt, inte ens spray..
Men ändå håller lockarna hela dagen. Jättenöjd med locktången!
.
.
Självporträtt ..................................................................
.
.
Idag hade jag även lite egentid och tog då mammas bil in till stan.
Jag strosade runt bland mellandagsreorna i Lidköping
Hittade faktiskt en del och julens presentkort på Gina Tricot nyttjades.
Den beiga västen är dock den jag fick på julafton.
Vad som är nytt här ovan är alltså den svarta stickade cardigan,
Samt den mörkgrå ärmlösa poloklänningen.
.
.
Nedan ser vi en svart väst i läder eller liknande.
Var så nöjd med min ljusgrå långklänning, så det blev en mörk också.
Halsbandet ni ser är det jag fick av syster i julklapp ♥
The older I get, the more I realize true beauty has 
nothing to do with the way you look
.
-
Jag fyllde 32 förra veckan. Har ofärgat hår med massa grått. 
Några rynkor har jag allt också, men känner mig som i mina bästa år.
Älskar att plocka fram det mer feminina inom mig.
Sexigt, kvinnligt och vackert i en bra blandning, kan man säga.
Åldras med självförtroende och ett stort leende, tjejer ♥

1 kommentar:

Hemmet Är Min Borg sa...

Finaste tjejen som är på väg tillbaka igen <3
sååå snygga kläder du har <3