onsdag 31 oktober 2012

Surprise!

I tisdags blev jag väckt av att mobilen ringde.
Det var mamma och hon bad mig titta ut genom fönstret.
Konstigt tänkte jag. Varför? Hon sitter ju 30 mil ifrån mig....
Men då ser jag att syrran står på trottoaren, nedanför mina fönster!
Syrran har alltså rest 3 timmar i Smyg, för att överraska mig!
Nu förstår jag varför hon undrat om mina arbetstider.


Vi tog kaffe och pratade. Jag gjorde mig i ordning
och därefter vandrade vi runt på stan och hade det trevligt.
Sen tog vi oss till Skafferiet för att mumsa toast och varm choklad.


Vi spenderade hela dagen tillsammans.
Vi fick massa gjort på dessa timmar och båda var nöjda med dagen.
En himla Trevlig överraskning! Tusen tack syrran ♥

1 kommentar:

Anonym sa...

Myys med lite över raskningsbesök av syster. Och skafferiet är ett av mina favoritkaffen. Tänkte bara säja det med. Att som du säkert har märkt så har jag tagit bort dig från min facbook. Och detta är inget personligt imot dig, eller att jag inte tycker om dig. Utan för att jag försöker att bara ha mina närmaste vänner på min facbook. Och du och jag känner ju inte varandra så. Ville bara säja det så du inte tror nogåt annat. Har inget imot dig. Mvh/ simone