torsdag 13 september 2012

L O V E ♥

Foton tagna idag

Trivs jäkligt bra med livet! Så dä så ♥
Har blommat nått enormt detta året. Det strålar inom mig igen!
Resultatet som blir då man väljer att ta Tag i sitt gamla bagage.
Trivs som fan med människorna jag träffar och lärt känna.
Platserna jag hamnar på och tillvaron rent allmänt. Är ofta ute med.
De som känner mig, vet att jag älskar att mingla och vara där det händer nått.
Känner mig äventyrlig, livsglad, busig, och sjukt social.
Spärrar från gamla livet har släppt. Bearbetat - Borta, Gone!


Livet är som konst...
Ju mer man kan läsa av & förstå en tavla, desto vackrare blir den..
och endast när man greppar penseln, kan man styra över färger & motiv ♥

3 kommentarer:

Tiggir sa...

Låter härligt=)
Kul att höra också att det går framåt

Kram

Hemmet Är Min Borg sa...

Härliga foton,och så roligt att allt går framåt för dig
Kram

Anonym sa...

så otroligt vacker!