onsdag 28 september 2011

Back on track


Har varit på teaterkurs ikväll. Kom hem vid 21 kanske.
Är trött efter allt, så har kopplat av i soffan. Druckit varm blåbärssoppa och
tittat på Breaking News med Filip och Fredrik.
Känner igen mig i deras humor. Deras djupa sätt att tänka, analysera osv. Like 'em!
Ska lägga mig nu tänkte jag. Se lite tv från sängen och sen sova.

Teatern gick bra ikväll btw. Har gått i teater en del tidigare i livet också.
Har uppträtt på scen i pjäser, skådespelat och lite sånt tidigare. Kul!
Fick lite läxa, så ska göra den så snart som möjligt.
Kände att jag kunde koppla Bort alla problem ikväll också. Väldigt skönt!
Känner mig faktiskt mkt gladare och lättare nu, på alla sätt.
Man går ju in i lite roller i teater. Man ska lära känna olika känslor,
bli bekväm i närhet och i andra osv osv osv.

Jag har alltid gillat att umgås med teaterfolk. Dom bjuder på sig själva, sociala.
Älskar det roliga bakom scenen och vid inspelning av filmer och sånt...
Man skrattar väldigt mkt vid feltagningar, eller då repliker aldrig vill sitta!
Man kan helt enkelt ha väldigt kul med teater och skådespeleri.
Jag är en väldigt sprallig person. Har alltid varit en busig teaterapa.
Man kan också alltid vara sig själv på teater, vilket är så skönt. 
Titt som tätt i vanliga vardagen så kan jag känna av att den andra personen 
inte är lika sprallig, flummiga och inte heller har samma lätta humor som jag.
Ja, då kan jag omedvetet Dämpa de spralliga sidorna hos mig... 
Vilket gör att min personlighet försvinner, eftersom pajasen ju Är den jag är!
Nåja, nu ska jag lägga mig! Later folks!

Inga kommentarer: