fredag 28 augusti 2009

Imorn bär det iväg

.

Foto taget en annan kväll



Har nu lagt mig precis.....
Ska köpa några xider imorn att ta med mig i helgen.
Ska ta en eller två imorn kväll och sen tar ja med 4 till ön.
Vi tjejer kommer nämligen att sova i husvagn på kräknäset, natten till lördag.
Sen kommer killarna på lördag och då åker vi alla över till båten på tidig morgon.
Så imorn ska vi börja gå strax efter 18.
Vi ska vara på Lindas jobb kl 19 så därför går vi i tid.
Är en bit att gå nämligen.
Så jag får se till att gå upp i bra tid, fixa några xider på bolaget
och sen duscha å sånt innan vi går iväg mot Lindas jobb.

Jag tror det blir en bra helg. Även om det skulle regna så blir den bra tror jag.

Vi har lite spel med oss, vi ska grilla lite osv.

Lite regn kommer det bli såg jag.

Då jag tittar så ser jag på hur vädret vid Valdemarsvik blir,

eftersom det är utanför där, på kusten, som vi kommer vara.

Det kommer inte regna så mkt och inte hela tiden, men lite regn ser det ut att bli.


Wilmer kommer stor trivas vet jag!

Att få springa fritt är ju hans favorit lek. Candis också.

Att verkligen få kuta runt! Dom springer alltid och jagar varann. Det älskar dom.
Det blir 3 hundar i helgen. Wilmer, Lotus och Candi. Denna helgen kommer dom älska!



Nä nu ska jag sova... Klockan är redan över två nu.


Så natti!

Inga kommentarer: