lördag 28 mars 2009

Avslutning på fredagen

.




Var precis ute med Wilmer!
Ett bra sätt att röra sig efter man lite grann smält på maten/godsakerna..
Tog vanliga rundan och var väl ute nån timma.
Han äääälskar ju snö så fick släppa lös honom vid ett bra tillfälle innan vi ska in.
Jisses! Vad han sprang! Han blir verkligen triggad då han ser snö.. bus i bena!







Jag tyckte tassen var så söt då den sjönk ner i snön!
Men snön kommer inte bli långvarig.....
Jag brukar nämligen ta reda på det genom att stå helt stilla då jag är ute..
Sen lyssna noga på "tystnaden" och droppar det, så smälter det Redan!
Nu på promenaden så kunde jag höra hur det droppar för fullt såå.....





En skön kvälls promenad och en bra avslutning på fredagen!

1 kommentar:

Hemmet Är Min Borg sa...

ja de e aldrig fel me en promenad om man har ätit lite godsaker nej, ;))