onsdag 21 januari 2009

Torsdagens schema

.
Lägenheten var helt okej faktiskt.. Diskmaskin kan bli svårt att få plats med.
Tvätt tider fanns det mkt av och 2 minuter till Drottninggatan typ.
Stor vardagsrum, litet sovrum som snarare var "avsmalnat"
och hade ett fönster, en garderob.
Köket hade hällspis, ny fräsh kyl och frys.
Även köket var lite "långsmalt" i formen. Typ.
Badrummet hade dusch och var rätt så rymligt där inne faktiskt.
Fult golv och fula väggar, men går att måla väggarna som tur är.
Relativt högt till tak faktiskt.. inte som min förra
lägenhet kanske, där det var 3 meter,
men ändå inte heller som i vanlig bostad, så det var ju rätt högt ändå.
Ska fundera lite till på denna....
dom skulle flytta till Norge så lite kortare tid än 3 månader
för den som tar denna bostaden blir det.

Föresten....
Jag fick brev i veckan om de blodprover jag tog på vårdcentralen.
Jag har jättebra prover och mitt magproblem har .inget. alls med gluten att göra!



Imorn ska jag på möte kl 10.
Wilmer ska in och kolla sina ögon + vaccineras kl 14.30.
På tisdag är han ju 1 år gammal!
Sen tvättar jag rätt så mkt mellan kl 18-22.
Men först börjar dagen med att vi står utan el mellan klockan 9-14.
Det är planerat el-avbrott hos flera kåkar i området, så jag får koka kaffe innan kl 9.
Nu ska jag sova, så jag orkar upp i god tid och hinner få
kokat kaffe innan avbrott och möte!
.

Inga kommentarer: