lördag 31 januari 2009

Too much information

.

Ligger i sovrummet och försöker sova.
Rätt va det är så hör jag nått och funderar på om min mage kurrar å lever..
Men ljudet varade lite längre för att va magen.
Wilmer ligger under sängen och han reagerade också på vad det kan vara.
Jag funderade på om det lät som någon kissade.

Typ en kille som står upp vid toan. Lät samma och blåsan verkade full!

Jag inväntade att det skulle spola också... Vilket det sen gjorde.
Granne över mig är det, men inte den som brukar klaga.











Hm.... Tror inte han tvättade händerna dessvärre.

Gick direkt bort till annat rum efter spolningen.



Mysigt att höra .. tydligt från mitt sovrum?? Öhm.. Nää!
Inte konstigt att hon över mig alltid klagar för minsta lilla...
för hörs det i detalj hur nån skvalpar på toa, så är det ..LYHÖRT!
.

1 kommentar:

Hemmet Är Min Borg sa...

meeeeeen va äckligt, man tvättar sig efter eller??? hm även om han bara pinka, fy