lördag 14 mars 2020

Corona here ??


🩠 CORONA HOS MIG ??
Ni Àr nÄgra som hör av er till mig och Àr oroliga över situationen.
I tidningarna lÀser vi om hur Europa Àr nya China och hur Sverige kan bli nya Italien.
Hur landsgrÀnser stÀngs och skolor stÀlls in......

Min skola hĂ€r Ă€r fortfarande aktiv. Vi tar alla del av ökad sĂ€kerhet för att hĂ„lla oss friska.
Även om större event stĂ€lls in, sĂ„som NBA matchen jag skulle nĂ€rvara i torsdags,
sĂ„ mĂ„r vi Ă€nnu bra hĂ€r i San Francisco. Viruset hĂ„ller sig pĂ„ avstĂ„nd.
DĂ€remot breder det ut sig hemma i Sverige enligt rapporter.

Jag lÀser att vi svenskar i USA gör bÀst i att stanna kvar i landet.
Att vi Àr tryggare hÀr. VÄra grÀnser Àr stÀngda frÄn Europa och jag trivs ju bra dÀr jag Àr.
SĂ„ ta hand om er tills vidare och glöm inte tvĂ€tta hĂ€nderna! 🧡
My Location: San Francisco

Inga kommentarer: