onsdag 15 januari 2020

☀️ San Diego

.
☀️ SAN DIEGO
Jag hade varit på resande fot i hela 28 timmar när jag den 15 sept anlände
till mitt nya hem här i San Diego. Det var varmt och min packning
var på vift så jag inledde vistelsen utan.
.
Bland bonfires, surfing, palmer och magiska solnedgångar har jag firat
 amerikanska högtider här, karvat min första pumpa, dansat ’Thriller’ inför publik 
och besökt Ikea för första gången utanför Sverige. Jag vann även första pris i 
kostymtävlingen på Halloween som var en 4 dagars resa till Las Vegas ⭐️
.
Jaa många minnen bär jag med mig härifrån. Denna veckan är det dock dags
 att ta farväl av soliga San Diego. På söndag står jag på flygplatsen med 
min packning och förmodligen ser denna stad för sista gången. 
Tacksam för möjligheten men redo att lämna. Redo att inta San Francisco ✈️

Inga kommentarer: