fredag 8 mars 2019

Kvinnodagen ♥

Väninnor, systrar, mödrar, flickvänner. Kram till oss kvinnor idag.
Dagen till ära tänkte jag blogga lite fokus på mig själv.
Så jag tänkte bjuda er på några ärliga svar från detta lilla Q & A om mig:
.
.
.
.
.Nämn en underbar känsla: . .Att bli älskad tillbaka!!
 .Nämn något udda från karriären: . .Förmodligen när fans smygfotar mig
 .Har du kvar någonting som ett ex gett till dig: . .Ja
 .Hur vinner man ditt hjärta: . .Man intresserar sig för mig mentalt
 .Folket i ditt liv: . .Keepers är ärliga, ödmjuka, roliga och bär intressanta tankar
 .Varför grät du senast: . .Jag såg en sååå fin gest på tvn som berörde mig
 .Nämn något du undviker: . .Konfliktsökande människor
 .Nämn en dröm du skulle vilja uppfylla: . .Resa jorden runt!!
 .Hyser du agg mot någon: . .Neeej, man mår bättre av att förlåta
 .Kan du tänka dig giftermål och barn: . .Jaa självklart
 .Skulle ditt ex bry sig om något hände dig: . .Haha nej, håna mig möjligtvis..
.
.
.
 .Skulle du vilja hälsa på Sveriges kung och drottning: . .Har jag ju redan gjort ju
 .Nämn något vi inte visste om dig: . .Jag kunde engelska innan skolan
 .Har du nånsin varit otrogen: . .Nope never! Ligger inte i mina celler alls
 .Någon ånger: . .Kunde ägnat mindre tid att få vissa sluta avsky mig, men annars nej
 .Vem var du hemma hos senast i privat syfte: . .Thorsten Flinck
 .När sätter du dig på tvären: . .När någon har åsikter om hur jag bör leva och vara
 .Vad får dig att fightas: . .Definitivt sanning och rättvisan
 .Äger du något som nu tillhör någon annan: . .Skulle vara kärleksnallen Love då
 .Vem skulle du jobba med om du kunnat: . .Michael Jackson vore stort
 .Delar du nånsin säng med manliga vänner: . .Nej!
 .Vad är det allra första du faller för hos en man: . .Karisma!! .(Ögon & leende)
.

Inga kommentarer: