onsdag 14 november 2018

Hemkärt ♥

Se mer ↠ Hemma hos mig
.
Denna höst har jag inte helt okänt pysslar mer än nånsin i mitt hem.
Lite har ni ju hittills fått se, men inte helt och fullt resultat ändå. Är dock inte helt klart ännu,
men så pass klart att jag vill visa er hur det i dagsläget ser ut hemma hos mig ♥
.
.
Min nya sammetssoffa kommer ur Ikeas kollektion "Stockholm 2017".
Designern Ola Wihlborg har noga tagit fram denna modell som är rymlig och såååå skön ♥
Men hjälp av alla kuddar kan man gosa in sig precis hur man vill.
.
Min nya tv-möbel Ivar har ni fått se mig mörkbetsa och monteras upp på väggen.
Har man en rymlig soffa så behöver man ha något maffigt även mitt emot, tycker jag allt.
Dessutom har jag sett till att tv-box, router och elektronik ska gömmas där i.
Mattan på 130cm heter Ådum och är också från ikea. Drömmer dock om en gigantisk viskos.
Jag önskar också att få till en bättre punktbelysning. Men en sak i taget.
Det kostar att göra om och huvudsaken är att jag kommit en god bit på väg till hemkärt ♥

Inga kommentarer: