måndag 24 september 2018

Sleepless in bed

Läs om resan här! . . . . . . .  . . . . . .. . ..  . .. . . . .  
Tänk att det redan gått en månad 
.
.
Sömnlös igen. Måste vara fullmånen antar jag.
Jag tittar på klockan här och tänker att vid denna tiden för en månad sen gick vi upp.
Hemma hos syrran i Falköping ringde larmet redan vid 3 på morgon.
Det var en mörk och regnig morgon, men snart var vi äntligen iväg mot Landvetter flygplats.
Jag minns ännu känslan av att kliva av bussen vid hotellet i strålande solsken.
Att byta om och gå till stranden direkt. Skulle kunna tänka mig att besöka Kos fler gånger.
Även om Cypern ligger en aning varmare i mitt hjärta, ska erkännas.
.
Nu ska jag se om någon relax app kan hjälpa mig somna.
Kanske blir fina minnen till fina drömmar också. Annars får jag väl yla i fullmånen 😆

Inga kommentarer: