tisdag 15 maj 2018

Va äre mä're döh!

För nu strax över ett år sedan spenderades två trevliga dagar i denna miljö.
En fylld helg med sång och trevliga möten. Men också starten på någonting utvecklande.
Peter Johansson sjöng med min syster och jag var inringd att fota.
.

.
.
.
Jag flyttade ju till Norrköping, men fick resa till hemstaden för att träffa en härlig östgöte.
Lite komiskt på ett sätt. Peter är ju delvis uppväxt i den stad jag bor i nu.
Men en helg blev genast två helger i rad. Fast den helgen sågs vi faktiskt i Norrköping.
.
.
Vi lärde nog känna varann på ett lite bakvänt vis, så lite komiskt ändå.
Månader har nu gått och mina fotoalbum har successivt med tiden blivit alltfler och tjockare.
Alla möten har en början och jag är tacksam för varje utveckling framåt.
.
#TBT

Inga kommentarer: