tisdag 17 april 2018

Thorsten

Klockan är passerad midnatt och idag är det din födelsedag kära Thorsten.
Jag tyckte detta var en så fin gest av honom. Han sa i helgen att han vill ge mig sin bok
och sa att han tänker överlämna den till mig med en personlig hälsning där i.
Det blev ord som berör och värmde ändå in, Tusen tack käraste du 🌹
.
. . . . . . . . . . . .  . .  . . 16/4 -18 
”Mycket överraskning mötte våren mej med i år och inte på någe sätt
för att den vita döden var värre nu Ändå inte alls. 
Utan pga helt andra och till och med livsbejakande händelser ex. .DU .MIN VÄN.
Så förutsägbar och med en innehållsförteckning jag sedan länge kunde både fram och bakifrån,
dessutom utantill. Trodde jag... Men det gör jag inte längre... Jag lovar. Inte längre.
Vilken tillgång, Vilken kraftkälla, Vilken . . . .
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Kärlek Thorsten”

Inga kommentarer: