tisdag 13 februari 2018

Work is Done ♥

- Förra inlägget
Som ni sett på tidigare inlägg har jag haft en späckad helg.
Äntligen är alla foton framkallade och mina recensioner skrivna och även de publicerade.
Mitt i allt när jag skulle signera mina färdiga foton, uppfann jag min logga!
Det var egentligen en ren slump men så kände jag att där är den ju! Så ska den ju se ut!
Så nu ser min fotostämpel betydligt trevligare ut framöver. Så det kan bli ♥
.
Henrik Palm, . Diskopunk, Magna Carta Cartel, . La Lusid .  och danskan . Jada.
Ja dessa var några som hamnade framför min kamera under årets Where's the Music -festival.
Har blivit kontaktad för mina fina foton även denna gång. Uppskattning gillas ♥
.
Även mer kända artister stod under min bevakning denna helg.
Fotodike, backstagepass och många nya bilder att uppdatera till min portfolio på facebook.
Foton och mina recensioner är så klart också publicerade på tidningen.
.
• FAMILJEN •
Festivalens absoluta duracellkanin har jag nu både fotat och recenserat i helgen.
Breda publiken känner igen Familjen frånSå mycket bättre.
.
• EBBOT •
Ebbot Lundberg behöver knappast någon närmare presentation.
Han var också en av de artister som drog mest folk och det känns inte alldeles oväntat.
.
• ERIC SAADE •
En annan känd artist som drog mycket folk och fick golvet att gunga, är Saade.
Feststämningen var fullständigt på topp och det var svårt att stå still.
Det blev en riktigt sen natt, men en grym sådan och både foton + recension blev det.
.
För att se vad tidningen publicerat i både text och bild, 
så hänvisar jag till min gilla-facebook, samt bloggfliken journalistik . - Klicka här!
Allt arbete är inte ute i tidningen ännu, så ni får ha lite koll vart efter.
© Josefina Dernsjö Photography

Inga kommentarer: