onsdag 7 februari 2018

- Dig har jag sett på TV!! .Får jag fråga.. är du skådespelerska?
Du hade en sån naturlig närvaro framför kameran och därför la jag dig på minnet.

.
Jaha, så började min dag där jag skulle skaka hand med en helt ny person. 
Jag tog det som en komplimang och lät sedan dagen köra igång.
.
.
Igår fick jag ett trevlig jobberbjudande igen, att jobba med stora artisterna i Stockholm.
Idag fick ett möte mig att känna mig besegrad. Kändes som ett polisförhör.
En form av ifrågasättande på mitt förflutna, men också ifrågasättande av mitt karriärval.
Att se vad jag åstadkommer finns inte alltid på kartan kan jag känna.
Mötet kändes ju viktigt så kom lite kraftiga reaktioner av nederlag och tomhet där efter..
Men nu känns det bra och lugnare igen. Jag behövde stöd och jag fick det.
Tack Th, .Rob och tack även mamma! .Ibland behöver man folk som tror på en och Förstår.

Inga kommentarer: