tisdag 2 januari 2018

Nyårs reflektioner ♥

År 2017 skulle jag nog sammanfatta till karriärens år.
Först möttes jag av ett erbjudande att jobba med större artister i vår vackra huvudstad.
Istället kom gode Peter in med sin härliga närvaro och ödmjuka personlighet.
Senare erbjöds jag att jobba med produktioner för min gode vän Flinck.
Jag gick från medproducent & assistent, för att innan årets slut höja min titelposition
till medproducent & turnéledare. Jag har visat mig kompetent på allt!
.
Men året står också för ökat Mod! Jag har varit modigare än nånsin.
Jag har liksom inte alls tvekat för det okända och plötsliga. Vilket gjort mig starkare.
Har kört bil i våra storstäder, som jag tidigare varit oerhört osäker inför.
Har tackat ja till ledarskap på stående fot, helt utan packning och övriga förberedelser.
Men incheckad på hotell och snabbt köp av tandborste så löste jag även det.
Jag har verkligen tagit mig an väldigt mycket nytt och växt enormt som person.
.
Medan jag begrundar mitt förra år känner jag mig nöjd.
Det blev ett slags farväl till mitt gamla liv och istället hej till nya möten och insikter.
Ja året har gett mig många nya kontakter, vänner och möjligheter.
Tänk att förra året blev verkligen ett riktigt turnéår med jobb på resande fot och hotelliv.
Vi har nu äntrat 2018 och jag ser fram emot fler äventyr i god gemenskap ♥

Inga kommentarer: