lördag 9 december 2017

What a week ♥

- Dagens Larsen
.
Denna veckan har spenderats hemma i lugn och ro.
Dels återhämtning från turné och jobb, men också för att kurera ifrån influensa.
En lättare sådan tack och lov. Varma drycker gör dessutom susen.
Tänk er lite varm glögg eller en kopp cappuccino i soffan till en härlig julfilm ♥
.
Men lite grann har jag ändå tagit mig ut så här närmare helgen.
Ett välbehövligt besök hos frisören där jag valde att kapa av en bit av längden.
Jag behöver göra så ibland, för håret växer ju så himla fort på mig.
.
.
Det känns skönt att fina till sig lite. Framförallt när man gått hemma lite.
Som att bara klä upp sig något och ta bilen iväg till affären.
Ja det gjorde jag iallafall igår. Strosa runt lite grann kan göra så mycket.
Shoppade inget, men jag fyllde kyl och frys med behövligt.
Just nu tänker jag krypa upp i soffan med lite glögg till ännu en julfilm ♥
.
Tänk att julen redan står med dörren på glänt och nyår runt hörnet.
Nu när jobb lugnat ner sig så hinner jag väl reagera lite.
Jag inväntar en grå ullkappa som kommer på posten i början på veckan.
Efter höstens turné är jag allt värd att unna mig någon julklapp ♥

Inga kommentarer: