söndag 17 december 2017

Matildas Jul ♥

Denna kväll stod inte Peter på scenen,
men det gjorde ju hans kusin Matilda och även hans dotter Millie.
.
.
.Men PJ var allt där och smög omkring så publiken inte skulle se.
Fast jag såg honom såklart och när han såg mig kom han fram med öppna famnen.
Fick åter igen beröm för det. foto .jag tog på honom i höstas.
Kul när det man gör verkligen sätter sig i minnet och blir så himla uppskattat! ♥
.
Det har varit en trevlig stämningsfylld afton med familjär känsla.
En julig kväll som påminde om att det viktigaste av allt är våra nära och kära.
Att man ska vara rädd om de man tycker om. Vårda varann.
Det bästa du kan ge en människa är din tid, ditt leende, skratt och uppskattning.
.
Jag har recenserat kvällens konsert av Matildas Jul ♥
Hur gick det utan Peter i showen? Finn recensionen på min fotosida. - Klicka här!
- Peter minns tillbaka

Inga kommentarer: