måndag 25 december 2017

Julafton ★

Tänk att starta julafton med skinkmacka och julfilm.
Miracle on 34th street . visades äntligen och är en av de mysigaste och finaste sådana ♥
Intill min frukoststund står den pyntade granen glimmade bredvid.
.
Till lunch blev det smarrig lutfisk med julmust och in på eftermiddagen kom gästerna.
Ett mindre firande med god fika och julmat i varandras sällskap ♥
.
.
Vi föredrar att dra ut lite på paketöppningen för att behålla spänningen ♥
Så inte förrän inpå kvällen kring julfilmer och strax efter de traditionella tv-program sker det.
Handdukar i lyxiga serien Hotel Selection, behövlig el-tandborste och enklare sätt
att skapa sig vågor i håret när man har mindre tid. Ja jag fick var jag önskar mig och lite till.
Men framförallt en skön heldag med några av mina nära och kära ♥
.
.
Igår födelsedag. Idag julafton. .Nu är det tomt under granen,
maten är nu smält, gästerna hemma hos sig och julfilmer rullar ännu på tvn.
Låter mig njuta lite till innan det är dags att inta sängen.
.
Men drömmer mig redan fram till Maj månad då vi systrar tar med oss mamma
för att möta våren / försommaren i fantastiska Paris, Frankrike.
Javisst, biljetter för tre är nämligen vår julklapp till henne. La vie est belle, mon chéri ♥
Tack Julafton .och. God Fortsättning .mina kära vänner!
.

Inga kommentarer: