lördag 23 december 2017

Birthday ♥

Redan på natten blev mammas tårtbottnar klara.
Jag vaknade sedan upp till massa pussar och mys i sängen utav lilla Alwin.
Idag är dan före julafton. Ja idag är det. min födelsedag ♥
Mammas smarriga hallontårta serverades ihop med de bullar vi bakade.
Senare var det bara att knappa in numret till Bingolotto och vara redo för eventuell vinst.
Vi var spännande nära vid något tillfälle, men vann dessvärre inget.
.
.
Jag fick äran att köra syrrans nya coola Renault till stan.
Öppnas med fingret, låser sig själv, automatiska torkarblad med mera.
Vi blev inte så många idag, men trots att jag ju inte firar min födelsedag egentligen,
så blev det en trevlig fika i några goda sällskap och fina presenter ändå.
Sedan följt av den mysiga uppesittarkvällen med tända ljus, skumtomtar och choklad ♥
.
Tusen Tack till er som uppvaktat mig på min dag ♥
Hjärtligt tack till alla er som skickat Grattis hälsningar och tänkt på mig idag.
Det värmer gott i mitt hjärta, så det är jag oerhört tacksam över.
.
Nu är det nästa midnatt och det innebär att julafton är kommen.
Vår julskinka blev precis klar att äntligen avnjuta!! Oj oj så god den blev i år.
Ett alldeles utmärkt avslut på denna dag. - Tack ♥

Inga kommentarer: